tvätta

Idag är jag ledig och har haft en slapp morgon framför "efter tio" på tv!

Jag kommer bara vara ledig idag och på onsdag innnan vi reser, så därför är det fullt upp. När jag jobbar bor jag hemma hos J och därför har jag bara två dagar kvar hemma innan vi åker.

Idag måste jag därför tvätta allt som jag ska ha med mig så att jag på onsdag bara kan packa ner allt=)

Idag ska jag även städa älsklingens bil som jag fått låna nu när han varit borta!! Tack=)

innan resa:

köpa kortbyxor
köpa sol creme
Gå till frisören och slinga håret
Åka till kusin och färga fransar och bryn
packa

och säkert massa massa mer!! ojj vad det känns nära nu!!

Nä nu är det dags att gå ut i kylan och städa bilen! Visar två underbara rum innan!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback