Ledig Tisdag!!

Jag är Ledig fram tills Torsdag! Vilket känns underbart=)
Igår var jag och J på tur hela dagen. Kollade runt i massor av affärer efter prylar till hans lägenhet! Och vi hittade en hel del!! Blommor,matta,burkar,krukor,handdukar och ett litet växthus till balkongen!

Jag åkte hem till min ö igår och idag har jag haft en härlig ledig dag i solen!

Blev lång sovmorgon och senare på dagen kom mina goa vän Josse hit på fika och girltalk! Mysigt värre!! Efter det var det dags att laga mat och sedan blev det en fika hos farmor!!
Ikväll har jag passat mina goa barn en stund och sedan myst framför teven med mamma!

J ska ut och jobba på torsdag eller fredag så därför passar jag på att åka hem till honom innan han åker! (han jobbar ute till sjöss, så man vet aldrig hur länge han är borta) Hoppas på en kortis tur=)
Tänkte iaf åka till ikea imorgon, vilket alltid är lika kul!!

Förresten..... Det kom yttligare en bröllopsinbjudan härom dagen! Så därför är jag på jakt efter en klänning till! Är inte allt för roligt att ha på sig samma klänning på fyra bröllop.! Någon som har ett tips på en fin klänning?=)

Idag kom förövrigt min Ester Eleonora sjal på posten!
Hade på mig den när jag kom till farmor, och hon sa:
 "va är det du har på dig?, nån gammal mormors sjal?",
varav jag svarar " Det är modernt farmor, tycker du inte den är fin.
Hon tittar igen och säger :
" att det kan va modernt, nee det tycker jag faktiskt inte!!

hihi.. min farmor är inte så mycket för gulligull=) Men hon är go ändå!!

nattinatti!!!


En bild som jag tyvärr inte minns vart den kom ifrån!
Men jag blir glad av den!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback