Måndag morgon

Vaknade av att J sa hejdå för att åka till Norge på någon mässa, eller av det nu var!
Kom på att Kappahl startade med deras nya lanserig "Rose Collection"idag, och åkte därför en sväng för att kika!
Hade redan tjuvkikat på några godbitar tidigare och provade även en klänning som föll mig i smak direkt!
Men eftersom jag redan köpt en långklänning blev det aldrig något nytt köp idag!
Här kommer iaf en bild på klännigen!





Fredagen spenderades som sagt in my place med grillning! Blev verkligen en lyckad kväll med skratt och goda vänner!
På lördagen var det jobb som gällde och på kvällen tjejmiddag hos min goa vän Josse som för övrigt fyller år idag!! Grattis!!!!!!
Igår var det jobb och sedan café käll!


Idag blir det en kortisdag på jobbet och sedan bärdet iväg hem till min ö!
Hoppas du får en bra dag! Kramkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback