Tårta

Har fortfarande inte fått över bilderna från tårtutställningen på min laptop.
Men när jag tittade in på Tårtdecor´s hemsida, hade de lagt upp bilder
så därför lånar jag där ifrån!
Tänkte även kopmplettera senare med de bilder jag har tagit!

På tårtutställningen var tårtorna uppdelade i olika kategorier, ex: Barn,bröllop och semester!
I år fanns det även en extra kul kategori:
Shabby chic

Dessa tårtorna blev en solklar favorit hos mig som älskar den stilen!
Du lär märka vilka tårtor som hör till vilken kategori.

För att se fler bilder och även läsa vem som gjort dem, så gå in på:
www.tartdecor.se

 

 

Bedårande

 

 



Ett litet urval
Men de kommer mera!
Var så säker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback