Decor

Pluggat klart för dagen, och har ikväll modellerat för första gågnen! Har tidigare bara gjort tårtdekorer i form av blommor och annat från naturen.
Och ojj vad det var pilligt med att moddelera figurer, och kanske inte den lättaste figuren jag började med!

ska jag visa bilder.......eller inte?? hmmmm.. (det är faktiskt min första någonsin) hihi.

Nog med bortförklaringar! Här hemma är det idol på tv och jag ser även fram emot morgondagen då det först är ett frisörbesök och efter det "modemässa", kommer bli perfekt!

Återkommer kanske senare! och okej! Här kommer bilden! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såååfiiin!!!! Du är så duktig! Kram Mamma

2010-09-22 @ 21:00:38
Postat av: Johanna

Så söt,så söt!

Kram!

2010-09-23 @ 13:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback