Fredag!!

Gör ett snabbt inlägg innan jag rusar iväg med mitt lisbet dahl paraply till jobbet!!

 Idag är det veckans bästa dag, och den vore ännu bättre om jag inte hade haft stängningen på jobbet idag! Tredje fredagen på rad som jag stänger!! usch och fy! Men trots det är jag på strålande humör och ser fram emot dagen!!

Kom gärna förbi mig och spana in alla läckerheter från bland annat: Attling, Sandberg, Sabo och Jensen!! Och för dig som bara vill ha något extra fint till helgen, har vi massor med underbara smycken från Pearls for Girls!

Välkommen! Och Du!  ha en underbar fredag!!


En lånad bild från????


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin blogg :)

2010-09-17 @ 12:03:19
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback