My love

Låång sovmorgon, god brunch och inredningsinspiration.... Min dag hittills!!

Kan sitta i timmar framför min laptop med en kopp kaffe och leta inredningsinspiration, och på internet finns det i mängder!
 En annan sak som jag också gärna letar inspiration till är tårtor och olika bakverk!

Jo, även om jag inte skriver om det så mycket, så älskar jag att baka och framför allt göra tårtor och cupcakes!
Så vill du ha en tårta till ett visst tillfälle är det bara att beställa!

Tyvärr har jag inte varit så duktig på att fota de bakverk jag hittils gjort, men det ska bli ändring på det!

Ikväll väntas ett restaurangbesök tillsammans med min J, då vi firar att vi varit tillsammans i fyra år (imorgon)
För visst ska man väl passa på att fira allt som går att fira! För att få lite lyx i vardagen!

Imorgon blir det tårtutställning tillsammans med två andra "tårt exalterade" tjejer, vilket ska bli grymt kul!

Önskar er alla en trevlig Lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback