Någonstans

...här hemma finns det en stor spindel! och spindlar är nog det värsta jag vet!! Men får hoppas att den hittat ut så att jag kan somna lugnt och skönt!

Idag var det skolan som gällde och där hade vi en bra föreläsning! Och när jag kom hem kände jag den känslan jag inte känt på länge....... Den känslan då man inte kan koppla av när man kommer hem! Nu måste här pluggas!

Trots att det inte var så längesedan jag studerade hade jag glömt bort att man faktiskt pluggade på eftermiddagen när man kom hem! Det har nog varit det bästa med att jobba detta året! Känslan av att vara fri när man kommer hem!

Men ämnerna känns väldigt bra och mycket handlar om att analysera och skriva, vilket är något jag gillar skarpt! Så nu hoppas jag på att dessa tre åren ska gå fort och att jag snart kommer ha en examen i personalvatarprogrammet! Hej å hå, kämpa på!!!

I eftermiddag har jag inte gjort så mycket mer än att fikat, fixat med papper och förberett mig inför lördagens bröllop!!

Nu ikväll har jag varit inne på bloggar och hemsidor och frossat i inredning!! Jag vill nu=)=)

Hoppas er dag varit bra kära läsare!!




Den här servisen i beige skulle gärna få bli min!


Kommentarer
Postat av: Rebecka Wikman

>Åh går du på personalvetarprogrammet, i gbg eller? jag planerade att söka dit men hade socionom som första så ahh. men det programmet låter intressant iaf

2010-09-18 @ 17:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback