Ledig


Torsdag och nu tittade solen precis fram.
Har idag massor att göra, men blir fast framför datorn
med en kopp kaffe i handen och inspireras av inredning, bakning och pyssel
på alla fina hemsidor och bloggar!
Borde verkligen städa!
Önskar att jag var ordningsam och alltid hängde in kläderna i garderoben och
la alla saker på sin plats efter att jag använt dem.
Mamma har alltid kallat mig för gödselspridare och det stämmer nog ganska bra om vem jag är.

Jag vill gärna ha struktur på saker och ting, så när jag pluggar måste allt ligga i en viss ordnigng.
 Men dessvärre finns det ingen struktur då det gäller smink, kläder och prylar
Skärpning på mig!!=)

Dags att ta tag i hemtentan



Idag längtar jag extra mycket tillbaka till Thailand.
Den bästa semestern ever tillsammans med min underbara familj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback