Tredje


Dagen med jobbig huvudvärk.
En retsam som bara finns där och vägrar försvinna
kanske att det beror på det tråkiga vädret utanför mitt fönster, där regnet hänger i luften och snart tittar fram.
Men idag trotsar jag mitt pulserande huvud och gräver mig ner i min hemtenta där mattetalen flödar.
Fast nu har jag snart skrivit klart, och det återstår nästan bara att renskriva allt.
Så snälla rara lilla huvud, låt mig få skriva och slippa bli störd av dej?=)

För övrigt tänkte jag visa er lite bilder på vårt otrolgit spännande projekt!!




Vårt blivande hem
På första bilden ser du hur det såg ut sommaren 2010
och på den nedre bilden ser ni resultat efter röjning våren 2011.
En vacker dag ska det stå ett fint hus där. Vill ni vara med i utvecklingen "från tomt till villa?"
Då lär ni få följa utvecklingen här på bloggen.

Dags att fortsätta skriva, dricka en kopp kaffe och ladda upp med en kanna vatten och en huvudvärkstablett!
Njut av din dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback