Dagen Före

Tenta
och trots det är jag ovanligt lugn
det får lixom bära eller brista
för er som undrar ska jag tentera en kurs som heter grupprocesser och ledarksap

Har precis haft en liten kaffepaus och smaskat på kärleksmums
och nu sitter jag i fåtöljen under en gosig filt, med levande ljus på bordet och försöker läsa.
Tycker lite synd om mig själv idag
för jag har faktiskt varit utan min Johannes i två veckor
två hela veckor!
så snälla kom hem nuuu!!

För övrigt kan jag göra er lite nyfikna och berätta att jag fick ett mail igår
som handlar om ett roligt projekt som är på gång
vad berättar jag inte än, men kanske snart!!


Bjuder på denna bild idag
Jag och min andra hälft i somras!
åå nu vill jag ha sommar!

Kraam till er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback