Söndag


Morgon och frukosten är precis avklarad.
Själv försöker jag infinna mig lite motivation
för idag blir det tentaplugg
stackars er som alltid får höra att jag pluggar..
men det är ju så mitt liv ser ut just nu och jag gillar det
tro det eller ej!
Kanske inte just tentaplugget, men perioden i livet.
och de mysiga fikastunderna/pluggaihop stunderna med tjejerna!

Helgen bara rusade iväg och om en vecka åker jag till Thailand
vilket kommer bli så underbart
skippa skolan för ett tag och bara njuta, sola, bada och umgås med min underbara familj!!

För er som vill veta vad jag gjort i helgen, kan jag meddela att fredagskvällen spenderades med min mamma
med god mat, film på tv och mysiga magasin.
Igårkväll fick jag besök av Emelie och Emma (som för övrigt också var "singlar" i helgen)
Vi tittade på melodifestivalen, pratade om våra drömmar och firade lite alla hjärtans dag
med hjärtformade bakverk (glömde att fota innan de befann sig i magen)

Dags att ta på sig!!
Njut av din dag!!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback