Tidig


Lördagmorgon framför brasan med en kopp kaffe
vaknade redan halv åtta idag och kände mig utvilad!
Vore underbart om det kunde få bli en vana att gå upp i tid
och inte sova bort hela dagen!
Utanför fönstret hör jag fåglarnas kvitter och får vår feelings.
Men när jag var ute och hämtade tidningen möttes jag av en enorm kyla
och längtan till att få ligga på en varm strand och sola blev ännu mer markant!
Men i övermorgon åker vi!

Och Idag får jag Äntligen träffa min andra hälft igen efter 16 dagar!
Så om några timmar sätter jag mig i bilen till Fiskebäck för att få krama om honom!

Men först måste jag packa klart min väska, då jag inte kommer hem något mer innan resan.
Och ojj vad svårt det är att packa!
Får max ha med sig 20 kg inklusive handbagage
alltså 15 kg i väskan och 5 kg i handbagaget.
Och det har jag redan kommit upp i. Jag som vill shoppa!!

På tal om att resa läste jag i gp idag att flygbolaget virgin atlantic sammanställt
de dummaste och vanligaste frågorna passagerarna ställer till kabinpersonalen:

* Finns det en McDonalds ombord?
* Kan jag få öppna ett fönster?
* Var i planet ligger barnens lekplats?
* Kan ni inte sänka ljudet på motorerna, de väsnas så mycket?
* Kan ni be kaptenen stoppa turbulensen?

Ja, kontentan av det hela är att det finns många tokiga frågor!

Dags att packa
Kram och njut av dagen!!


I övermorgon går jag runt med min hatt igen!!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback