Camilla


Har svårt för att komma igång på morgonen
Vill gärna dricka kaffe en lång stund, bläddra i något magasin eller läsa bloggar
men det måste snart bli ändring på detta och gå upp i tid!
Till morgonens kaffe tittade jag på ett avsnitt av Leila Bakar
Detta underbara och inspirerande program helt i min smak
och samtidigt som hon vispar sina makroner fluffiga med sin Dualitvisp (vill ha)
säger jag till mig själv: "En dag ska jag också baka så mycket som Leila"



Innan jag tar tag i dagens "to do" Som idag kommer bestå av Plugg,rensning och dans
tänkte jag visa er gårdagens köp
ett par nya sandaler, perfekt inför Thailand

 

Detaljer på sandaler och även en skymt av min sarong från HM



Njut av din dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback