Mysig dag


Sitter i soffan framför brasan och bläddrar i mitt nyköpta nummer av Jeanne d´arc living Jul
snart blir det varm choklad och filmmys med älsklingen.
Tror jag struntar i allt vad företagsekonomi och marknadsföring heter, och går i ide här i skagen istället!
Eller så kanske detta ger mig ny energi till att plugga järnet fram tills jul=)

Dagen började med en god frukost (bageriet ligger intill, så det blir färska frallor varje morgon) Sedan satte vi oss i bilen och åkte till min favoritbutik "Dot keramik" som ligger mellan Fredrikshamn och Skagen.
Där hade de tagit fram julen, och på utsidan sprakade det i olika eldar, julmusiken strömmde ut genom högtalarna och julstämmningen blev ett faktum! Ett ljusfat, ljuslyktor, choklad och lite julsaker fick följa med mig hem!

Efter besöket på Dot keramik åkte vill till Råbjerg Mile (danmarks öken) där vi tog en promenad innan vi åkte hem och lagade god middag!
Men andra ord en grymt bra dag! Visar lite bilder från gårdagens middag, samt dagens besök på dot och råbjerg mile















Kram till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback