Torsdag

Efter en bra dag har jag hoppat i min one peace och intagit soffläge
Julmusiken är igång, kaffet värmer och ljusen glittrar på bordet.
Kan även tillägga att jag fryser, då lägenheten är iskall, får bli en stund på badrumsgolvet där det är golvvärme!!

Idag har jag haft en bra dag med bland annat mysig lunch med mamma och kvällsmatbesök av fina Jennifer!
Nu ska jag snart krypa ner i sängen och bläddra i lantlivs julnummer! (okej jag är lite tidig då det gäller julen)
Imorgon blir det hemmastudier och på kvällen kommer Johannes hem från Danmark!
Vad helgen bjuder på är ännu ett oskrivet blad, men en del läsande skulle jag tro


Visar en bild på en mini tassel som finns på Haga Hem!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback