Tisdag

Som började med en lång sovmorgon och sedan en dag med plugg.
Är nyss hemkommen från en promenad och nu börjar det mörkna utanför mitt fönster.
Det känns att hösten är påväg och igår möttes jag av årets första julstämning då jag tittade förbi Åhlens och såg
att de plockade fram årets julvaror. Jag kunde inte låta bli att titta lite närmare på julsakerna och för en stund
kände jag en enorm längtan till jul, fast det faktiskt är ganska lång tid kvar.
Nä, jag vill nog inte få in julsaker i butikerna reda, vi har ju precis gått från sommar till höst?
Men jag kan ändå inte låta bli att visa er lite från Åhlens jul sortiment






Nog med julstämmning för ett tag, nu njuter vi av hösten istället!
Dags att tända brasan och värma lite varm choklad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback