Lill Lördag


Dagen började med en tur till Göteborg för plugg hos Lina.
Regnet öste ner på vägen till Lina, och det var ritkigt mysigt att köra bil och höra hur regnet
smattrade på bilrutan, hade även med mig kaffe i min nya take away mugg från Bodum.
Efter flitigt arbete och gud lunch åkte jag vidare till Fiskebäck och besökte svärmor på hennes kontor.
Vi strosade även runt på chilli där det fanns mycket som ville med mig hem, men det får bli en annan dag.
På hemvägen blev det ett stopp i Stenungsund, där jag hämtade upp min kära mamma och kikade i några butiker och med mig hem följde ett par läckra leggings.
Väl hemma blev det tonfiskröra, hockey och magasin
Med andra ord en bra dag! Imorogn bär det iväg till Trollhättan för att finslipa på grupparbetet!
NattiNatti gott folk!



Bild från Lördagen, från sommarens maskerad
samt bild från skagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback