Måndag

Och utanför mitt fönster vräker regnet. SJälv sitter jag inomhus med tända ljus och försöker plugga,
samt letar böcker inför den nya kursen. Vilket kommer gå på närmare 2000 kr, inte så värst roliga pengar.
Helgen har spenderats tillsammans med min andra hälft.
I fredags blev det en hemma kväll med film och på lördagen var det först jobb och efter det restaurangbesök med
goda vänner. Även söndagen bestod av jobb, men avslutades med myskväll med Johannes som
för en gång skull inte behövde åka till Danmark. Kvalitetstid!!!

Nu ska jag dricka en kopp kaffe innan jag åter igen tar tag i dagens plugg

Kram till er alla!


Snart ett år sedan vi förlovade oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback