Ute i skogen

Efter dagens plugg (som jag faktiskt blev färdig med) Tog jag och mamma en promenad i skogen.
Med oss hade vi vars en korg som vi fyllde med skogens guld.
Fick med oss både kantareller och trattkantareller.
Väl hemma med två korgar svamp, fyra fästingar rikare samt et stort och svullet myggbett i pannan lagade vi
goda mackor med svampstuvning!
Det måste vara något fel på mig som alltid får fästingar och stora myggbett så fort jag är i närheten av en skog!
Som tur var hade inte fästingarna sugit sig fast, utan var lätta att ta bort. Usch dessa äckliga djur!!

Imorgon blir det en tur upp till Trollis för lite plugg med goa klasskompisar!
Snart är denna kurs slut, och startar gör marknadsföring och grundläggande redovisning.
wish me luck









Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback