Väntar


På att blogg.se ska skaffa en app så jag kan blogga från mobilen
för när man har fullt upp på dagarna skulle det underlätta att bara ta fram telefonen och slänga in ett inlägg!

Helgen som gått har iaf varit den bästa på länge.
I fredags träffade vi våra goda vänner Filip och Kajsa och åt en mysig middag vid Linné.
På lördagen firade jag och johannes vår femårs dag några dagar för tidigt.
Han bjöd först ut mig på lunch på långedrags värdshus, där vi åt en god skagen toast och efter det en fantastisk fisksoppa. Efter restaurang besöket överraskade Johannes mig med ett par primeboots vilket jag såklart
blev helt överlycklig för=)=) Vi åkte sedan in till stan där vi fikade, och kvällen avslutades med god mat och snacks på hemmaplan. En helt fantastisk helg med andra ord!
nu är det sängdags
Kram till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback