Mysiga dagar!

Ojdå det var ett tag sen jag skrev här! Ska försöka få ihop min vecka här, men kommer inte orka läsa igenom det igen, så det kanske blir lite stavfel! hehe.
Förra Måndagen åkte jag hem till min kära pojk! hade en myskväll och tittade på film och somnade gott. På Tisdagen kom Alfons som jag och johannes skulle vara barnvakt för! Vi tog med han i bilen till Flygplatsen där vi ksulle träffa Nella! var så roligt att se henne igen. På dagen blev det lite kalas för Gill och Petronella. Sedan blev det bara en slapp kväll=) På Onsdagen sov vi halva dagen sen städade jag johannes rum (duktig jag är) När klockan är sex kommer vi på att vi kanske ville åka till danmark och färjan gick 18:45. Då hade vi 45 minuter på oss. Men sedan ångrade vi oss, men när klockan var fem i halv sju packade vi väskorna och fem över halv satt vi i bilen. När vi kom till terminalen var klockan 18:43 två minuter innan färjan skulle gå, och vi fick köpt våra biljetter och kutade på färjan! Där jobbade Mathias som visade oss en rundtur på båten! Vi sov i Ginneton (deras båt) som låg i skagen, och där var även Kinna,Kurt,Lotta,Lottalena;filip,Alfons och Vilgot. Pratade en stund på kvällen och sedan lade vi oss. På Torsdagen blev det en del lek med Alfons senare gick Lottalena, lotta och jag till stan och tittade i affärer, hittade ett par ballerina skor=) Vi åt även på jensens. På källen var jag och min Älskling på en god restaurang. På kvällen åkte vi runt lite och sedan tittade vi på tv, fast jag somnade. På fredagen åkte tjejerna och barnen till dot keramik! en underbar affär där jag skulle kunna köpa inredning till hela mitt "blivande" hus. Efter det badade jag och Johannes och Alfons vid stranden! Var så mysigt. Sedan passade vi vilgot en stund när Lottalena och Filip skulle göra iordning sig och Lägga Alfons! Är så mysigt med små barn! På kvällen åkte vi (johannes, jag, Lottalena, Filip) på parmiddag i gamleskagen! Var riktigt mysigt och god mat!
På Lördagen kom resten av Johannes familj så vi träffade dem en stund innan vi åkte hem! var mysigt att träffa dem=) Blev lite shopping och mys!
Sedan åkte vi hem till Mig där vi var resten av helgen. Bestod mest av film i regnet och umgänge med mina föräldrar! I Tisdags åkte Johannes till England igen så det känns lite tomt! Men han kommer ju hem om lite mer än två veckor!
Igår kom Nella hit och vi var och fikade på larssen, sedan blev det filmkväll. Nella sov hos mig och vi pratade typ fram till halv fyra=) Mysigt! Idag när vi vaknade åkte vi på en shoppingrunda till Stenungsund och efter det var det middag hos ingrid och Gillbert! Gottgott! Nu tänkte jag och Nella hitta på ngt kul! Hon ska sova här inatt med! Sedan åker jag med henne till Fiskebäck imorgon och träffar jennifer och gängen! Tänkte sova i Johannes säng me ( FÅr jag det?) hihi. Sen hoppas jag att Nella och Alida (om de vill) hänger med mig på shoppingrunda på Lördag! hihi.
Så nu har jag skrivit en del! Kan lägga upp bilder någon annan dag! Nella tycker inte det är roligt att vänta längre! Ha en Superkväll=) Kram Camilla!!

ps: Johannes skriv i din blogg med=) Älskar dig pojken! /Millan

Kommentarer
Postat av: carolina

HAHA de va juh tur att du inte använde ordet mysigt en gång :P haha

2008-08-15 @ 01:16:36
URL: http://tinkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback