Ny vecka!

Då var det dags för en ny vecka igen! Idag börjar jag klockan ett och slutar två, så det blir en mjukstart på veckan. Bussen går vid elva så jag får sitta i skolan och vänta i en timma. Men jag har ju ändå fått en härlig sovmorgon.och måste lära mig att inte ta bilen vart jag än ska! hehe.  Pappa hämtar mig från skolan idag så då slipper jag bussen hem iaf! Får se vad som händer idag. Är ju fint väder så det kanske blir en promenad! Skönt nu när inte alla prov och läxor kommit än! Hoppas verkligen att denna veckan går fort för på Lördag kommer Johannes hem! Ska bli så mysigt. Annars är det inga dierekta planer för veckan. Tar dagarna som de kommer!
Men nu måste jag gå! Ha en kanon bra dag! Kram camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback