Då var det dags!

Idag var det dags att börja jobba igen! Jag började klockan sex på morgonen, och det kändes segt att komma igång igen, varit bortskämd med ledighet nu ju! Men allt eftersom dagen gick kändes det bra och det var faktist härligt att komma igång igen! Man blir bra slapp av att vara ledig. Och det käns ju väldigt positivt i slutet av månaden iaf=)=) När jag slutade klockan två tog jag bilen hem och åt middag, Pappa hade lagat jätte god middag! Sen har jag hjälpt min bror att plasta bilen, det var faktist ganska roligt! haha.. Imorgon börjar jag inte jobba fören klockan tre, så det ska bli skönt med lite sovmorgon! Skriver väl sen igen, nu får jag hitta på ngt annat! Ha det toppen! Kramar Camilla..♥



  
Jag och bror                              Snygg jag är va???=)

Kommentarer
Postat av: petronella

heting dar mills, dagen outfit!! ;)

2008-07-18 @ 02:08:53
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback