Ledig

Idag när jag vaknade ös regnade det! Kan inte bli mysigare. Idag har jag städat mitt rum, dammsugit och plockat iordning. Har även fått packa upp mina kläder från semestern. När pappa och Patrick kom hem från jobbet hade jag lagat mat. Citron och dill lax med färsk potatis och gräddfil. mums! Senare kom farbror Hans och Barbra och farmor på fika! Mysigt att ha dem här. Efter det åkte jag och mamma till klädesholmen och tittade på Elias! Lika söt som sist! Verkligen en härlig unge. Nu ringde Johannes nyss och sa att allt var bra! Härligt att höra ifrån honom! Imorgon börjar jag jobba sex, så nu ska jag lägga mig i sängen och titta klart på filmen som jag började se igår. kramkram! Millan.

och om du vill läsa hur Johannes har det kan du gå in på hans blogg www.enbatutankompass.blogspot.com 

Söta Elias Jag och den goe pojken Mitt städade rum!  Med blommor i fönstret Tröjan jag fick av Johannes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback