Lördag och jobb!

Idag när jag vaknade hade mamma gjort frukost! Så vi satt på altanen och åt! Då var det soligt och skönt men under dagen blev det allt sämre. Idag ahr det varit lugnare på jobbet och jag kom därifrån vid sju! Härligt. Imorgon jobbar jag från halv sju det passet jag gillar bäst! Då slipper man all städning!! jippie! När jag kom hem skulle Patrick och Carolina till Kruell och grilla! mamma hade gjort en god tallrik med kyckling och grönsaker till mig som jag tog med! tack mamma. Idag tog jag med tre burkar potatis gratäng, tre smörgåstårtbitar och ca tio bullar hem från jobbet! Hemma hos Krusell var det "vanliga" folket och det blev en trevlig kväll. Magda blandannat var där, och det var roligat att träffa henne!
Ikväll är mamma och pappa på Rhapsody in Rock på Marstrand! Hade gärna varit med, fast vädret är ju inte så bra. Mamma ringde förut och sa att de satt med regnkläder paraplyer och filtar. Och just nu bara det öser ner=( Fast det är mysigt om man är inne.
Chattade med Johannes förut och fick se han i camen, söt du va=)
Haha mamma ringde nu och då fick jag höra charlotte Perrelli sjunga hero "live" eller va man nu ska kalla det! Var nog ett väldigt liv på Marstrand ikväll!
Men nu ska jag inte babbla på här mer! haha. Men nu ska jag och Muffins (katten) nog kolla på en film, ellerom det kanske blir att surfa på inredningssidor. Älskar det!=) Ha en bra kväll. nattinatti/Millan
  Lite bilder jag hittade! kanske kan vara roliga:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback