Promenad med mamma!

Ikväll frågade mamma om jag ville gå med på en promenad! Och trots att jag var trött efter jobbet gick jag med, det var ritkigt härligt. Fast det blev verkligen svin kallt och jag hade på mig vinter jackan. Det är helt sjukt att behöva ha på sig så mycket nu på sommaren. Men då kunde jag tänka tillbaka på vår underbara semester och det fina vädret vi hade! Vi promenerade till stansvik, sen ringde vi pappa så han hämtade oss=) När vi var i Stansvik gick vi ut till våran båt och bredvid den låg en båt som jag vet Filip gillar. Kunde inte låta bli att ta kort på den. (enbart för att reta Jennifer) Jag tycker faktist den är väldigt söt! hihi.
När vi kom hem drack jag varm oboy och kollade på ngt sjukhusprogram på tv4+. Kan faktist va riktigt spännande program där!
Men nu ska jag ägna mig åt lite andra saker! Ha en fortsatt bra kväll! Kram Millan ♥

  
Den "fina" båten och min Älskade mamma!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, nej den är så ful va! För mig får han hellre köpa världens minsta dinge som knappt rör sig frammåt :P

2008-07-19 @ 16:26:51
Postat av: Filip

Helt rusikgt jag gillar denna bloggen af rang! Det är ingen båt det är ett stycke konst!

Tack för att du hjälper mig att få över Jennifer på den rätta sidan=)

2008-07-20 @ 10:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback