bloggtorka!

ojj vad längesen jag skrev!!

Fredagens spenderades som sagt på Hönö med Tårbakning! och Jag blev riktigt nöjd med resultatet!! Ska försöka hitta en bra bild! Kvällen avslutades med god mat och trevliga vänner på etc grande!
På lördagen var det Bröllop och Johan fick sin söta Angelica! Vackert bröllop och trevlig bröllopsfest!

På söndagen var det heldag hemma hos mig och min familj med mat och solig promenad!

Under veckan har jag jobbat och idag fick jag skjuts av Emma,magda, viveka och söta Elvira hem till min ö!

Igår var vi föresten på mässa med jobbet på gothia towers! Där bjöds vi på mat, dryck och visning av de nyaste klockorna från märken som certina, Tissot, Ck, omega och longines.
Var en riktgit trevlig kväll!

Nu ska pappa snart laga mat, (världens godaste köttbullar)

Kram så länge!!

     

 

 


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback