Ledig fram till Lördag!

Vilket är helt underbart!!

När jag är ledig får jag alltid ny inspiration till bloggen!! Har ju inte alltid så mycket att skriva om efter en dag på jobbet!!

Idag har jag justerat priser nästan hela dagen på jobbet, då guldpriset återigen har höjts! Efter jobbet åkte jag hem till min Ö och har hunnit med lite familjemys och har även spånat på ideér till tårtdekorationer!! Ska dekorera tårtorna till min söta "svägerska" Nellas student!

Just nu sitter jag och lyssnar på min nya favvo sång från Broken doors "angel". Helt underbar låt!!
Imorgon blir det en tur till tårtdecor för inhandling av prylar till tårtan!

Hoppas eran dag varit bra! Nu är det nana dags, men tänkte först visa mina shorts som jag köpte idag! De kommer från Mango och är helt underbara på! Det är resor i midjan som man lätt döljer med en tunika! Visst är spetskanten söt?=)


Kommentarer
Postat av: Madeline

ah har sett att sabo har ett...men vart kan man köpa hans smycken någonstanns? Tack för tipset puss

2010-05-26 @ 22:48:19
URL: http://adelinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback