Sötsaker

Som ni nog redan vet, älskar jag att baka!
Men tiden räcker inte alltid till!
Har många nya och spännande recept som jag vill prova!

Men så fort denna tenta är över ska jag försöka ägna mig åt att göra lite läckra sötsaker!
Och såklart ägna mig åt tårtdekorationer!

En helt underbar bok jag har är Sommarens Söta
Och nu inför kallare tider står även Vinterns söta på min önskelista

 

I sommarens söta finns det recept på Macarons
Vet inte hur de smakar men de är ur gulliga!

Så därför är tanken att jag innom snar framtid ska baka dessa och även få reda på hur de smakar!
Någon av er som smakat?



Nu är det dags för sängen!
Natti natti


Kommentarer
Postat av: Madeleine Hagby

Har bakat, och smakat.. mina blev nog ganska misslyckade för så fina som dom är på bild blev dom verkligen inte! Haha.. och dom smakade inte så himla gott heller ;) men hoppas dina blir bättre!

2010-10-25 @ 23:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback