studier

Ja som ni märkt består mina dagar av studier!
Har tenta på fredag och därför är det fullt upp att göra!

Men nog talat om det!
Jag har ju helt glömt av att visa er Bilderna jag tog på Tårtutställningen för några helger sedan!
Har dem tyvärr inte på min laptop, men lovar att jag ska visa er dem inom snar framtid!

Tänkte tipsa er om lite enkelt pyssel!
Till det behöver du:

Blockljus
Vackert papper
Snöre
 Medaljong eller annan fin detalj

Klipp ut en bit av de vackra pappersarket och fäst runtom blockljuset med ett snöre.
(du kan även limma lite, så pappret fäster bättre)
Runtom snöret fäster du en vacker detalj
och vips
Så har du förvandlat ett tråkigt blockljus till något bedårande fint!
Det är också fint att fästa en spetskant runt ljuset!



Mitt fina ljus har jag köpt färdigt på Dot Keramik
Men det är enkelt att fixa själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback