Varm Söndag!

ojj vilket härligt väder det har varit idag! När jag vaknade låg jag en stund framför teven och sedan blev det middag! Efter middagen tog vi en båttur till Åstol där vi hälsade på mormor och morfar. Va mysigt att träffa dem! Det blev fika på deras altan och berättelser hur mormor och morfar träffades! Är alltid så roligt att höra hur det var förr! Mormor fyllde år igår så vi fick go tårta! Efter fikat kollade jag och mamma på vinden och i skrubbarna. Hittade en väska mamma hade när hon blev tillsammans med pappa, och en necisär som jag tyckte var gör söt! Sedan gick jag, mamma, pappa och morfar på en promenad på bryggorna! Nu har jag nyss kommit hem och är fortfarande väldigt förkyld, så det blir nog bara en slapp kväll! lägger kanske upp lite bilder senare!!  Kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback