Lördag kväll i Smögen!

Just nu sitter vi i smögens fiskhamn och har det mysigt! I
Båtsemestern har börjat och vi har semester! Underbart.
Igår kom Johannes och hämtade mig och vi åkte till Lysekil. Där va de massa folk som Johannes känner så vi var me dem under kvällen. Vi var på konsert och lyssnade på elefant. mycket duktiga, men jag som jobbat en hel dag var lite väl trött. På natten fick man inte sova mycket. Fullt liv i hamnen och det spelades musik till sju på morgonen!
Idag när vi vaknade åt vi frukost och handlade mat i Lysekil, sedan åkte vi ut på en holme och solade hela dagen. Johannes var inte mycket för solningen, men jag är stolt att han klarade av en hel dag. Så nu sitter jag här sönderbränd i ansiktet och Johannes säger att jag ser ut som en kräfta! haha. Har försökt sminka över det med det funkar inte!!
När vi solat hela dagen åkte vi till Smögen, och la oss i hamnen. Där lagade Johannes mat och vi satt och tittade på alla människor! Efter det åkte vi till fiskhamnen där vi är nu. Johannes rengör båten och jag gör iordning mig. SKulle platta håret, men det funkade inte och här går inte att få tag på el! Men vadå! Man är ju på båtsemester, då får man se ut som man vill! Just nu funderar vi på vad vi ska göra ikväll, antingen ska vi träffa johannes "gamla" klasskompisar eller så blir det myskväll med lite film och stearin ljus (och lite godis)
Nä nu ska jag gå ifrån datorn, har ju trots allt semester! hehe. Ha en underbar Lördag kväll! /millan

Kommentarer
Postat av: svärfar ;)

o hur kommer du in på nätet da ;) ?

2008-07-06 @ 13:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback