Fredag kväll och lördag förmiddag

Fredagen spenderades i fiskebäck hos mina underbara tjejkompisar!! Är verkligen jätteglad att jag träffat er alla! Kvällen som spenderades hemma i Emelies mysiga hus bjöd på härliga skratt och godisätande. Blev först idol och sedan en film. Tjejerna som var där: Emelie, Petronella, Johanna, Jennifer, Olivia, Hanna, Ellen och Malin.
Efter det åkte jag och nella runt och letade efter ngn stans att äta. slutade med hamburgare på burger king, och jag råkade skämma ut mig lite väl mkt! hehe. Somnade gott i min älsklings säng och vaknade "utvilad" av att nella petade på mig och kittlade mig! tack:P Efter det drog jag vidare till IKEA och sedan hem till min kusin som färgade och nopprade mina bryn! Tack så mkt!!
                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback