Överraskning!!!

Tjohej!! Kom precis ut från duschen och äter en chokladboll och dricker sodastreamad lime dryck! Skulle nästan vilja prova att sodastreama oboy! hehe, verkar lite roligt. men men.! Kom nyss hem från en föreställning som gick prima! Jennifer, å nella hade pratat om att komma men fick förhinder. Jag tänkte lite för mig själv att de säkert lurade mig, men jag såg aldrig några och föreställningen började. Tror ni inte då att Jennifer, emelie, alida och Petronella sitter på sista raden och vinkar glatt?!! var verkligen jättekul att de ville ägna en kväll till att komma och se på mig! Tack tjejer! Blev verkligen göra glad!!! Imorgon ska jag träffa min underbara pojke! Längtar! har inte sett honom sen måndags morse, och på söndag åker han ut på fiske!
Har lite nya pysselprojekt som jag tänkte dela med mig av. Tänkte gjuta ljuslyktor med hjälp av pet flaskor och bullformar. Har även ett annat litet tips på om du vill göra något fint utav dina konservburkar och överbliven tapet/papper.=)
  
Ha en fortsatt trevlig kväll! nu ska jag packa ner lite kläder inför helgen! kram!

Kommentarer
Postat av: Jejja

Var verkligen superkul att komma och se dig in action ;) Du var grym! :D Hoppas vi ses snart <3 Stor kram!

2008-10-24 @ 23:56:06
URL: http://smallshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback