Lycklig

Vissa dagar känns allt bara så lätt! Det har det verkligen varit för mig idag! Kännt mig ovanligt glad och lycklig hela dagen! Tror nog det kan ha varit de härliga vädret och alla underbara människor som finns i min omgivning!
Tänkte börja berätta om helgen!
I Fredags fyllde josse arton år så jag hämtade upp henne och vi åkte in till stan och träffade lite folk och käkade middag på Chez amis=) Efter det gick jag till lilla london där Emma,Jennifer,Ellen,Emelie och Malin var. Emma fyllde också år och vi satt och pratade och hade mys! Senare gick vi hem till Emma där vi fikade lite! tack för en mysig kväll!
På Lördagen åkte jag till landvetter och hämtade min underbara pojk! Var så underbart att fräffa honom och få pussa han efter nästan tre veckor! På dagen blev det ganska slappt och på kvällen var  det möte och konsert i pingst.
på söndagen gick vi upp tidigt och åkte till Åstol där det var barnvälsignelse för ellen och wilma. Jag och Johannes sjöng även två låtar! Sedan var det kalas på cafeét efteråt där det bjöds på god paj! På kvällen kom Alida hem till mig och vi grillade med min familj, sedan kollade vi på 27 dresses.
Idag vaknade jag bredvid den sötaste killen i universum som även körde mig till skolan! Var en härlig dag i skolan och jag har inte hunnit bli skoltrpött än iaf! hihi. När jag kom hem tittade jag klart på 27 dresses (somnade dagen innan) Sedan somnade jag i soffan! helt underbart. sedan blev det lite tv och tacos!
Runt nio hämtade jag Johannes vid Ginneton. Var hemma hos mig en stund och sedan körde jag tillbaka honom. han ska ut och fiska i veckan så fick iaf sagt hejdå till honom=)
imorgon ska vi på studiebesök i synagogan i göteborg och troligtvis lite plugg!
Ha en fortsatt bra kväll!! Kan tyvärr en lägga ut några bilder eftersom min dator krånglar! kram Camilla!!

Kommentarer
Postat av: Emmmmmma

Gulle... tack själv för att du va me o förgyllde min dag!!

2008-09-03 @ 13:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback