måndag morgon!

Julmusiken spelas, ljusen är tända och jag har en lugn förmiddag innan jobbet börjar klockan tolv.
Lyssnar på Kenny G och musiken värmer hela kroppen.
Igår åkte J ut och fiskade, och jag saknar han redan enormt. Det måste vara äkta kärlek det!!

Idag jobbar jag fram till klockan sex och sedan ska jag sätta mig i bilen och tuta och köra hem till min gosiga familj. Kanske blir ett stopp på Ikea först om jag orkar.

Har plockat ordning i lägenheten och även pyntat lite adventsfint eftersom det är advent nästa gång jag kommer hit!

Igår hittade jag dessa på en sida på internet! Erkänn att aringarna är helt underbara!

De kommer från designen Klara Eriksson

 

Från designern Klara eriksson. som du hittar på nutida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback