Kul


Att se att ni fortfarande är många som läser, trots min dåliga uppdatering
Jag sitter framför brasan och pluggar inför min tenta.
Men motivationen har försvunnit lite, så därför kikar jag in på bloggen och ser om den gömt sig här!
Förhoppningsvis så kommer den fram snart!

Hur går det med julklapps inköpen för er?
Själv är det mesta under kontroll, men allt är inte inköpt än!
Borde vara dags att ta tag i det nu, så man får lite julstämning innan jul!

Nu kom motivationen tillbaka!! Dags att ta tag i pluggandet innan den försvinner igen!
Stoor kram till er alla!



Underbara julstrumpor! Visst är det fint att hänga dem på den brasa?



Vackert julhem!
Bilderna komemr från: http://vi.sualize.us


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback