Tänker så de knakar!!

Kanske skulle dricka en kopp kaffe.. men går nog och lägger mig i stället!
Behöver inspiration, men jag räknar med att inspirationen tittar fram under semestern!

Imorgon är jag ledig ifrån jobbet och tänkte passa på att titta in i loppisen som finns här på min ö! Kanske att man har tur och hittar något fint!

Annars så är jag på jakt efter ett par Ballerina Crocs, måste ha ett par bekväma skor på jobbet! Någon som vet vart man hittar det?=)



nu somnar jag!! nattinatti!!

Kommentarer
Postat av: cissi

Hej Camilla!!! Köp ett par bierkenstock tofflor, bättre finnsi nte om du skall stå och gå på jobbet hela dagen. Dom är underbara att gå i, kostar ju lite men det är det värt.

HA det bra!!! Kram Cissi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback