Precis


Gjort en beställning från ASOS
på en underbar kreaktion som jag hoppas ska pryda mig på sommarens bröllopsfester.
Funderar på att hålla er på sträckbänken och inte låta er se hur den ser ut!
Kan ju meddela att jag föll vid första ögonkastet, men då fanns den tyvärr inte inne i min storlek.
Men av en slump kikade jag in idag och såg att den kommit in igen! Wiie!
Kan avslöja att den kommer från Lipsy och nu hoppas jag bara på att den faller mig i smaken även
i verkligheten, och att den i så fall också passar!

Dags att fortsätta skriva





Här är bilder från två av bröllopen förra sommaren!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kommer din klänning ifrån?

2011-05-13 @ 11:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback