Tisdag

och efter en låång sovmorgon har jag äntligen kommit mig upp och ska försöka
ta tag i dagens plugg. Men först lite kaffe och bloggning.
Idag är målet att skriva klart min text och gärna ta en promenad ute i höstsolen!
När hösten kommer får jag alltid skaparglädje, och mest av allt skulle jag vilja ha mitt eget hus att inreda
med dova färger, levande ljus och stora fång av höstens blommor. Min stil på hösten skiljer sig markant från våren och sommaren då jag vill ha rosa,blommigt och gulligt runtom mig! Men på hösten vill jag gärna inreda med brunt, vitt och fluffigt.
Då passar Artwoods kollektion perfekt! Älskar materialen och färgerna!



Brunt,beige och natur material. Till stolarna hade jag gärna haft detta fina bord från Mio


Dags att ta mig in i studiernas värld!
Kramar till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback