Älsklingen måste ju också vara med!

Får ju inte glömma att säga hur mycket jag Älskar min alldelest egna och underbara prins Johannes! Känns så tråkigt när han är så långt borta ifrån mig, fast samtidigt blir det hundra gånger roligare när man träffas då man verklgen tar vara på tiden! Har inom snar framtid varit tillsamans i två år! Två helt underbara år! Han är verkligen det bästa som hänt mig och är min bästa vän som alltid ställer upp, som gör mig glad och som jag har roligt tillsammans med! Går knappt att beskriva den känslan som finns! Du ska veta att jag Älskar dig! /Camilla!

  Gamla bilder, men som ändå betyder så mycket!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg! föresten, har du sett den nya gratis sidan som har kommit? gratiskläder.se Man samla ihop poäng som man sedan kan byta in mot presentkort på H&M, Gina eller JC. Bli medlem via länken jag skickar så får du 50 poäng gratis redan vid start, bra va? :) http://www.gratisklader.se.se/Register.asp?r=507

2008-08-24 @ 11:44:44
Postat av: alida

Naaaw va göllig du e haha =)

2008-08-24 @ 22:51:07
URL: http://alidaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback