Skola!

Blev verkligen possitivt överraskad när jag kom till skolan idag! Blev en kanon dag och jag tror verkligen alla känner att det är sista året! För alla var verkligen possitiva och glada! Hinner säkert ändra mig angående skolan under året! Men det blev en bra start och hoppas det blir ett lika bra år! Kan itne förstå att det är sista året!!
Jag tog Johannes bil till skolan idag (tack älskling) sedan hämtade jag mamma på jobbet! Kollade runt i lite afärer och jag hittade lite saker som jag troligtvis ska åka och köpa imorgon! Bland annat en jättfin kavaj/jacka och plånbok!
Efter det åkte vi hem och gjorde varma smörgåser med svampstuvning! Mums! och nu har jag, mamma, patrick och Carolina suttit och pratat!
Imorgon och nästan alla fredagar framöver kommer jag vara ledig vilket känns toppen! Så ikväll blir det nog lite film och Carolina har bakat en äppelpaj som jag hoppas få smaka på!

Nu saknar jag verkligen min underbara pojk som är ute på de sju haven! Du är bäst Älskling! och snart ses vi igen!

Nu i helgen har jag inga direkta planer! Tänkte ta det som det kommer! Skulle verkligen behövaen hemma helg i mysbyxor framför teven! Men jag blir alltid så rastlös! Så det kommer säkrt att hända något!

Nu ska jag se på en film som kommer på tv! Ha en fortsatt bra kväll! Kram Camilla!

 Jag och Älskling på Lilla London!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback