Dåligt

Dåligt av mig att inte skriva! jag har verkligen haft fullt upp i veckan, eller har väl prioriterat andra saker istället. I morse väckte mamma mig och vi åkte till hennes jobb för att kolla på lucia firande. Det var billströmska folkhögskolans musikelever sog stod för detta! Grymt bra, och mysigt att börja dagen med. Efter det åkte vi till styckens bageri och köpte nybakta frallor som vi mumsade på hemma. Patrick och Carolina var här och vi hade en mysig frukost. Nu har jag och min goa bror varit ute på en liten promenad. Hjälp vad kallt här är! Vi tänkte åka en sväng till farmor och hälsa på! Mys, har inte träffat henne på ett tag! Ikväll blir det nog idol och senare vid elva är det lusse firande. ett gäng som ska ut och lussa. Så kommer troligtvis min kväll se ut (om jag inte fastnar framför teven) hehe. Vill bara säga till min älskling som är ute på de sju haven att jag älskar han, hoppas du har det bra!!
Nä nu ropar putte, ha det superduper=) kramkram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback