läggdags!

Har verkligen inte fått tilfälle att skriva i helgen! Kommer nog bli mindre tid för bloggen nu, med tanke på mitt projektarbete! Ska nämligen starta en blogg! Mer om detta en annan dag! I fredags bar det väg till uddevalla för lucia firande! Var en toppen kväll och vi var ett härligt gäng som lussade! På lördagen var jag hur trött som helst. Tog inte av mig pyamasen på hela dagen, utan gick bara runt och hade det mys! Blev lite pill med projektarbetet och på kvällen var det film och mat med familjen! Eftersom jag hade min vilodag igår, var jag ritkigt rastlös idag! När jag öppnade min byrå låda fick jag panik!!! Allt låg huller om buller. Så det blev rensning av den, plus lite annan rensning som man aldrig får gjort. Lyssnade på carolas julskiva från förra året och det var faktist härligt att få göra lite nytta! Ikväll har det varit film och jag har haft en "ta hand om mig själv kväll" Lite noppring av bryn och ansiktsmask! Det får man unna sig ibland. Imorgon är det dags för skola igen och jag börjar kvart i ett och slutar två! Kan inte ha det bättre!!!
I veckan är det mycket som står på tapeten. mamma och pappas 25 åriga bröllops dag, julbord och sista plugget i år! Skönt! Min älskling kommer hem i veckan med, å jag ser verkligen fram emot det! Hoppas ni får en trevlig vecka och att ni haft en bra helg=) kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback