Ledig?

Jag är världens lyckligaste tjej! För jag har världens bästa pojkvän! Igår träffade jag min lilla sjöman efter två veckor.  Det är underbart att få sakna varandra, för när man träffas blir det dubbelt så roligt! och det var det även igår, ett mysigt återseende. Var i hans lägenhet och kikade, hur fint som helst! Idag började jag skolan kvart i ett så det blev en härlig sovmorgon. Stressade iväg till skolan och när jag kom dit var lektionen inställd!!! Jag hade tydligen en ledig dag, men varför visste jag inte det tidigare? menmen, det blev en glad överraskning och hela dagen känns bara sådär bra=) hihi. I efter middag är det plugg som gäller, sedan ikäll ska jag koppla av=) Hoppas din vecka har börjat bra och att du haft en härlig helg=) kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback