Sista skoldagen denna vecka!

Ja då var sista skoldagen för denna vecka avklarad! Skönt, denna veckan har inte kännts på topp, haft mkt i skolan å plugg! Men imorgon är jag ledig och då ska jag koppla av!! Eller a, ska på en shoppingrunda med älsklingen till Ullared! jippie. Ska även hämta lite vitvaror till lägenheten! Så strax hade jag tänkt att sätta mig i bilen och tuta och köra till Fiskebäck, hmm, tredje gången på några dagar! Men så är det när världens bästa pojkvän bor en timma bort! Men vad är en timma? Ingenting! Jag är glad att det inte är 24 timmar bort! hihi. Har precis ätit mat med min lilla mamma! Hon lagade god pastasås med bacon och broccoli och nu ska vi fika med min julkaka och pepparkakor doppade i mjölk! Tack älskade mamma för en god middag! Är så glad att du är min mamma!=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback