En underbar dag!

Ojj idag har jag fått gjort en hel del! Började jobba klockan sex idag, men slutade tidigare! När jag kom hem stekte pappa makrill! mums. Pappa, patrick och hans kompis, åkte ut fem i morse för att fiska och de fick la runt 110 stycken! Duktiga gossar! Efter maten tog jag bilen ett ärende, men hjälp vad varmt det var! När mamma slutade jobba åkte vi ut på sjön och det blev vannholmarna. Där var fam Andersson, Larsson och Karlsson, plus en massa folk på hela ön. Det var helt underbart ute och jag fick badat! Var ett tag sen sist. Efter det åkte vi till Åstol och hälsade på släkten. Tog med Tilda på en promenad och sedan fikade vi på cafét! Fick även se Wilma för första gången, en söt liten krabat! Det är många kusinbarn nu. Bara denna våren har det kommit tre stycken, och en ska snart titta fram inom de närmsta dagarna. Fick även reda på att en annan av mina kusiner ska ha barn! Men det är ritkgit mysigt!
Tilda avr otroligt härlig ikväll och när jag berättade att jag skulle åka hem tyckte hon det var väldigt tråkigt och frågade "varför ska du åka hem?" haha. Hon pratar en del Åstols dialekt så allt hon säger är ju så gulligt!!
Imorgon får vi se vad som händer. Josse W undrade om jag ville med henne och louice (klasskompisar) till Rökeriet och äta mat, det låter mysigt! Nä nu ska jag hitta på något annat! Ha det superbra! Kram Camilla!

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback