Kväll

Fick ett sms av Johannes förut och då var han i amsterdam och  21;20 går nästa plan. Eftersom jag är lite flygrädd själv oroar jag mig så mycket om någon annan flyger med! Han skulle iaf ringa när han var helt framme, om klockan inte är allt för mycket.
Jag måste bara säga att båtsemestern 08 var hur perfekt som helst. Den här resan kan jag leva på länge! Allt var bara sådär mysigt, vädret var bra och vi fick både sol och bad och god mat! Det kan inte bli bättre. Hade gärna varit ute ett tag till, men då jag kollar ut och ser hur mycket det blåser, har jag det bra här i värmen. Saknar verkligen Johannes redan, man blir så bortskämd nu när man vart med varandra varje dag i över en vecka! Men jag tror det är vikigt att sakna varandra med! Då förstår man hur mycket någon betyder för en! Johannes, du är det bästa jag vet! hihi. Nä nu får jag skärpa till mig och sluta vara så romantisk!
Idag när jag kom hem blev det en del slappande, sedan lagade jag pastasallad! mums. Ikväll har jag kollat på allsång på skansen! Det är mysigt det programmet! Min pappa och bror kollar på någon film i vardagsrummet och mamma är på "tjejmiddag" Jag borde städa mitt rum, men det kanske får bli i morgon. typiskt mig att alltid skjuta fram allting! men men. Linda fick körkort idag föresten! Grattis tjejen! Det är verkligen en underbar känsla!
Men nu ska jag kolla lite sidor på internet, sedan kanske det blir en film, lånade några av fam claeson! Skriver väl kanske ett inlägg till innan jag lägger mig, har hört att det är bra att skriva tre inlägg om dagen! kram Millan


ett fint minne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback