Ledig

Idag är jag Ledig! Skönt! Vaknade runt ett och nu har jag bara slappat. Sitter här och funderar på vad jag ska göra med mitt hår, kan inte bestämma varken frisyr eller färg. Antingen spara till längre och göra lite fler slingor, eller göra håret mörkt eller jätte ljust. Sen vill jag även ha en tuff frisyr. Älskade verkligen håret när jag hade page, kanske skulle man göra det igen, eller är det ute? haha. Hittade några bilder på mig med olika frisyrer.
   

Vad tycker ni? Skulle gära vilja ha förslag, skicka en kommentar.
ska jag ha som på bild:

1= Långt ljust
2= Långe lockigt.
3= Ljus Page
4= Mörk page
5= Som jag har nu

Eller något helt annat? haha. Kan inte bestämma mig så kom gärna med förslag!
Kram Camilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt klart att du ska stanna på brunetternas sida, du kan inte öerge oss nu! :P Hehe, nej men du passar i båda, men jag håller ändå på brunt! :D Ses snart! puuuss<3

2008-07-26 @ 10:54:01
Postat av: Alida

Jag tycker att du alltid är fin i ditt hår :D !!

2008-07-27 @ 15:58:32
URL: http://alidaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback